Platforma Alaro Visual Cloud

Alaro 2.0 Sp. z o.o.

Alaro Visual Cloud (AVC) to platforma wspierająca działania reklamowe oraz proces sprzedaży internetowej produktów prezentując je w każdym możliwym wymiarze. Skierowana jest do właścicieli sklepów internetowych i usługodawców, których zwykłe strony internetowe nie osiągają celów sprzedażowych, a kampanie marketingowe nie przekładają się na wzrost współczynnika konwersji.

  • IT

Przejdź do

Opis innowacji
Możliwości zastosowania
Model współpracy
Kontakt

Opis innowacji

Alaro Visual Cloud (AVC) to platforma wspierająca działania reklamowe oraz proces sprzedaży internetowej produktów prezentując je w każdym możliwym wymiarze. Skierowana jest do właścicieli sklepów internetowych i usługodawców, których zwykłe strony internetowe nie osiągają celów sprzedażowych, a kampanie marketingowe nie przekładają się na wzrost współczynnika konwersji. Wykorzystując modele 3D oraz technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR) platforma pomaga kupującemu lepiej zrozumieć produkt i zapoznać się z pełnym wachlarzem możliwych wariantów kolorystycznych, materiałowych, teksturowych itp. Pozwala zaprezentować pełną ofertę w sposób atrakcyjny dla klienta za pomocą m.in. interaktywnych prezentacji, etykiet informacyjnych, podkreślających specyfikację produktu, jego cechy wizualne i użytkowe oraz atrybuty.

Usługa składa się z kilku poziomów wsparcia, w zależności od potrzeb klienta.

  • Wykorzystanie technik modelowania i skanowania do szybkiego stworzenia modeli 3D,
  • Przygotowanie pełnego wachlarza wariantów, dzięki specjalistycznym generatorom 3D,
  • Integracja platformy „plug&play” w e-commerce,
  • Dostarczenie jednego wiersza kodu, aby platforma mogła zostać użyta na docelowej stronie,
  • Agregowanie, przetwarzanie i raportowanie danych statystycznych,
  • Śledzenie i analiza danych telemetrycznych,
  • Rozwinięcie prezentacji o aspekt rzeczywistości rozszerzonej.

Zastosowanie

AVC może zostać użyta praktycznie na dowolnej stronie internetowej lub aplikacji wykorzystującej technologie internetowe, przede wszystkim w sklepach eCommerce, cyfrowych reklamach lub interaktywnych prezentacjach produktów. Zastosowanie jej może pomóc w następujących obszarach:

  • Poprawa wskaźników sprzedażowych za pośrednictwem stron internetowych e-commerce,
  • Ułatwienie odwiedzającym strony internetowe dokonania świadomego zakupu,
  • Przedstawienie i objaśnienie specyfikacji produktu,
  • Podkreślenie wszystkich wyjątkowych atrybutów produktu,
  • Ukazanie każdego dostępnego wariantu danego produktu,
  • Usunięcie barier i obiekcji związanych za zakupami online,
  • Skrócenie czasu zakupów,
  • Umożliwienie personalizacji produktów przez kupujących,
  • Możliwość wirtualnego przetestowania/sprawdzenia produktu przed jego zakupem w swoim rzeczywistym otoczeniu: biurze, pokoju, ogrodzie.
  • Umożliwienie dokonania zakupu w momencie finalizacji wyboru produktu w 3D lub AR,
  • Zaskoczenie klientów wyjątkowym i nowoczesnym podejściem do procesu sprzedażowego,
  • Dostępność platformy na każdym urządzeniu: smartfonie, tablecie, komputerze PC lub Mac.

Model współpracy

Współtworzenie i rozwijanie platformy o dodatkowe planowane moduły i funkcjonalności wykorzystujące m.in. VR i off-side rendering.

Rozwój może wymagać badań i testów laboratoryjnych.

Potencjalna długoterminowa współpraca, włączając zatrudnienie.

Alaro 2.0 Sp. z o.o.

Alaro 2.0 koncentruje się na zastosowaniu i wykorzystaniu najnowszych technologii wizualnych, takich jak 3D, AR, VR i MR, aby jeszcze bardziej zmienić wydajność biznesową, wydajność ludzi i ich życie.

  • IT
  • ul. Klecińska 123, Wrocław
  • www.alaro.uk
  • projekty@alaro.pl
  • +48 730 369 999

Kontakt w sprawie innowacji

Ksenia Trębicka

  • +48 730 369 999
  • k.trebicka@alaro.pl

Zobacz najnowsze innowacje

  • 2 kwietnia, 2024

  • 2 kwietnia, 2024

  • 2 kwietnia, 2024